Wakacyjny pobyt w Zakopanem!

Powiększ obraz

W dniach 11-15.07.2019 r. pracownicy placówki wraz
z wychowankami wybrali się do malowniczej stolicy Polskich Gór,
jaką jest Zakopane.

Dzień 1

Wczesnym rankiem zjedliśmy śniadanie i ruszyliśmy w daleką drogę. Po kilku godzinach byliśmy na miejscu, zameldowaliśmy się i udaliśmy się na obiad. Po południu grupa dzieci wraz z wychowawcą zwiedzała miasto.
Górskie powietrze zachęca do zabawy – plac zabaw został zapełniony przez najmłodszych wychowanków.

Dzień 2

Dzień rozpoczęliśmy pieszą wycieczką, górskim szlakiem na szczyt „Nosal”. Zdobycie góry nie dla wszystkich okazało się być łatwe, część ekipy odpadła w przedbiegach, niektórzy u jej podnóża. Na szczęście 7 wychowanków
z 2 opiekunami mogli podziwiać widoki z Nosala! Gdy zeszliśmy do Kuźnic, zobaczyliśmy malowniczy potok z tamą. Tama ma regulować przepływ wody w potoku Bystra i zatrzymywać odłamki skalne. Jest to nieduża atrakcja, ale miła dla oka.

Kamil sprowadza Panią Dorotkę bo zasłabła 😛

Dzień 3

Sobotni poranek przywitał nas deszczem, lecz nie był dla nas straszny. Następnym punktem naszej wycieczki była „Egzotyczna Papugarnia” w Zakopanem. Kolorowe ptaki przywitały nas ludzkim głosem – wesołym dzień dobry! Atrakcją okazało się to, że mogliśmy nakarmić papugi i większość z nich ponosić na rękach bądź ramieniu a nawet głowie 🙂
Po obiedzie odbyły się konkursy plastyczne. Wieczorową porą wszyscy zebraliśmy się w salonie i obejrzeliśmy film.

Dzień 4

Po obfitym śniadaniu dzieci swoją energię wyładowały na placu zabaw. Tenis, piłka nożna, siatkówka, zabawa w chowanego i zleciało do obiadu…
Spacerkiem pod „Gubałówkę” a tam wesołe miasteczko, elektryczne samochodziki, karuzela „Nautilus” oraz widoki podziwiane z młyńskiego koła. Na kolację niespodzianka – grill i muzyka góralska. Po dniu pełnym wrażeń szybko zasnęliśmy.

Dzień 5

Wszystko co dobre szybko się kończy… Nadszedł dzień powrotu. Wczesnym rankiem z uśmiechem na twarzy, pełni energii wybraliśmy się na „Wielką Krokiew”. Wyjeżdżając wyciągiem na górę podziwialiśmy piękną panoramę Zakopanego. W drodze powrotnej do ośrodka każdy z Nas zakupił pamiątkę, aby nie zapomnieć tego wspaniałego, pełnego atrakcji pobytu. Przed obiadem korzystając z ostatnich chwil pobytu w Zakopanem bawiliśmy się i graliśmy
w piłkę. Pan Dyrektor przygotował niespodziankę – zwiedzanie zamku w Niedzicy oraz podziwianie widoków z zapory.

Serdecznie dziękujemy właścicielom „Kompleksu Wypoczynkowo-Rehabilitacyjnego „Marzenie” ” w Zakopanem oraz Dyrektorowi Regionalnej Placówki Opiekuńczo – Terapeutycznej w Kazimierzy Wielkiej za możliwość wspaniałego wypoczynku pełnego wrażeń.
Na pewno jeszcze nie raz wrócimy wspomnieniami do tych chwil…